Pracownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bank Spółdzielczy w Środzie Śląskiej. Oddziały i Punkty Obsługi Klienta
Opis stanowiska:
- bieżąca, bezpośrednia obsługa klienta zgodna z obowiązującymi standardami Banku;
- aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do klientów indywidualnych;
- wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizację dyspozycji składanych przez klientów;
- realizację indywidualnych planów sprzedaży.
Wymagania:
- przedsiębiorczość, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań;
- dobra organizacja czasu pracy i umiejętności pracy w zespole;
- chęć rozwoju w branży bankowej;
- wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe o kierunkach ekonomicznych);
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, szczególnie w branży bankowej (w tym obsługa kasowa)
- znajomość produktów i regulacji bankowych
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
Aplikację (CV, list motywacyjny ) prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z zaznaczeniem w tytule wiadomości „pracownik ds. Obsługi Klienta”
CV powinno być opatrzone klauzulą
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym CV przez Administratora danych w celu dokonania procesów rekrutacyjnych."
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.